Werken bij VBH betekent werken bij een gezond en groeiend bedrijf met een sterke reputatie in de gevelbranche. Bij VBH Nederland werken we niet alleen met de beste producten, maar ook met de beste mensen. We zijn trots op ons team en de impact die we maken in de branche.
Jij kunt daar deel van uitmaken.
Welkom in het Brabantse Oosterhout
Als echt Brabants bedrijf kun je van ons een warm ontvangst en een nuchtere werksfeer verwachten. Iedereen is benaderbaar, van magazijn tot directie, we maken altijd tijd voor elkaar.
We vinden het belangrijk dat jij je welkom voelt. Nieuwe collega’s worden goed ingewerkt en vanaf dag één betrokken bij het team. Of het nu tijdens de lunch is, bij een overleg of op een van onze gezellige uitjes.
Een bron van
expertise
Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen tot een echte specialist in hang- en sluitwerk en je kennis steeds verder uit te breiden.
Persoonlijk en
betrokken
Bij ons ben je meer dan een medewerker en word je gewaardeerd als mens.
Vertrouwen en
vrijheid
Je krijgt de ruimte om je functie zelf vorm te geven omdat we erop vertrouwen dat jij de expert bent.
Sterk pakket aan arbeidsvoorwaarden
25 vakantiedagen | 13 ADV-dagen o.b.v. 40 uur | premievrij pensioen | mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken.
Werken vanuit onze overtuigingen
Bij VBH geloven we dat succes begint bij de mensen die er elke dag aan werken. Dagelijks zetten onze collega’s zich in om meerwaarde te creëren en daar zijn we trots op. Als onderdeel van ons team krijg je niet alleen de kans om te groeien, maar ook om te werken in een omgeving waar jouw bijdrage écht wordt gewaardeerd.
Onze aanpak is: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. Wat dat betekent? Korte lijnen, duidelijke afspraken en samen de schouders eronder. We werken proactief, wachten niet af en zoeken samen naar oplossingen en kansen.Werken vanuit onze overtuigingen
Onze vacatures
“Wat ik het leukste vind aan mijn functie is de afwisseling. De variatie in taken zorgt ervoor dat ik me geen moment verveel. Of het nu gaat om offerteaanvragen, technische vraagstukken, het uitwerken van technische oplossingen of klanten telefonisch te woord staan.
Ik vind het altijd bijzonder om de klant persoonlijk te leren kennen, want dat maakt het contact een stuk makkelijker en leuker.”
– Jaap, Commercieel Technisch Adviseur Binnendienst